Free background from VintageMadeForYou

9. juni 2014

Barnevognkort

Jeg fikk forespørsel av en god venninne om jeg kunne lage et kort for en liten jente som skal døpes i sommer. Etter at jeg hadde googlet litt fant jeg bilder av et kort formet som en barnevogn og tenkte at det MÅTTE jeg bare lage!!
På bloggen til Maya fant jeg en tutorial som er enkel og grei å følge.

Dette var utrolig morsomt å lage, til tross for at jeg strevde veldig med kalosjen. Det var nesten så jeg gav opp, men etter mye banning fikk jeg det tross alt til :-) Selv ble jeg veldig fornøyd med resultatet og det blir nok flere slike barnevognkort i fremtiden. Dette passer både til dåp og fødsel.

 Vogna i "profil"


 På håndtaket har jeg festet blomster som jeg har hatt glitter på.
Og selvfølgelig må vogna ha en stellebag.


 Nede i vogna har jeg stemplet en tekst fra Kreativ Hobby og laget en pute 
som er festet med 3D puter slik at den ikke sklir rundt.


 "Dyna" er et lite kort som er stemplet med tekst fra Kreativ Hobby, 
og det er plass til en liten personlig hilsen.


Vogna sett ovenfra. 



Cardstock fra Bazill. 
Mønsterarket er fra Pion design. 
Distress Ink Tattered rose, Memento rich cocoa.
Kantstanser fra MS.
Hjertedies fra Quickutz.
Spellbinders scalloped circle, circle og scalloped square. 
Som håndtak har jeg brukt et grillspyd.
Ellers pyntet med ribbon, hjerte, halvperler, brads, blomster og Stickles.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar